Pagina's

Translate

dinsdag 9 februari 2016

Tekeningen

Realistische tekeningen, boeiend, uitdagend en vooral frustrerend. En soms belonend.

Aangebroken potje mosterd. Potlood en stift.


Tube whisky cocktail mayo. Potlood en stift.



En bij al die etenswaren, grote kans op ongedierte! Potlood en stift.




En tussen het tekenen door, doe ik wat handwerkjes. Op Pinterest zijn zoveel leuke dingen te zien, echt inspirerend. Een paar dingen die ik gemaakt heb:

Gezellige, grappige onderzetters voor je beker thee. Ze zijn gemaakt van vilt. De hoofdjes zijn opgevuld.



En dan nog een grapje. Gat in een schoteltje?


Verder heb ik nog een paar zagen beschilderd. Op de schrobzaag was niet veel plaats, daar heb ik me maar beperkt tot het maken van zentangles. Op de grote zaag is heel passend een zaagvis afgebeeld.